FANDOM

Bouquet

Bouquet TNSR

Bouquet

Informació
Sexe Femení
Ombra Hipopòtam
Raça Humana
Afiliació Clan Ra
Doblatge català Maribell Pomar
La Bouquet (ブーケ, Buuke) és un dels principals personatges de l'anime de Blue Dragon. És un membre del Clan Ra, així que té diverses habilitats especials, com ara fer-se invisible. La seva ombra és l'Hipopòtam (anomenat per ella Hippo).

Aparença Edit

És una noia de la mateixa altura que en Shu, amb la pell clara. Té els ulls de color morat. El cabell és de color gris fosc i recollit en dues cues altes, una a cada costat del cap. Porta un vestit curt de color blau, que arriba fins als genolls per baix i fins damunt dels pits per dalt, deixant veure una mica d'escot. Al damunt hi duu un davantal blanc, del mateix color que les mitges. També duu unes mànigues als braços i un collar de pell al coll de color blau fosc, i unes sabates del mateix color.

Durant la segona temporada porta un top rosa lligat pel coll, amb un símbol damunt del pit, i unes faldilles del mateix color, lligades amb una cinta de color rosa fosc, i unes mitges i unes mànigues de color violeta. També es canvia el color de les gomes dels cabells, de blau a vermell.

Navegació Edit

Descendents dels Set Guerrers de la Llum
Descendents ShuJiroKlukeMarumaroBouquetLogiDeathroy
Ombres Drac BlauMinotaureFènixTigre-SabreHipopòtamOdínQuimera
Articles Relacionats Gran RegneExtra SetSet Guerrers de la Llum

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori