FANDOM

Drac Blau
Drac Blau.png
Informació
Sobrenom
  • Déu de la Destrucció
  • Déu de la Destrucció Suprema
  • Sexe Masculí
    Propietari Shu
    Inspiració Drac
    Primera aparició
  • Anime: Episodi 1
  • Videojocs: Blue Dragon
  • Doblatge català Jordi Royo
    Per altres usos del mateix nom, veure Blue Dragon (desambiguació)

    El Drac Blau (ブルードラゴン, Buru Doragon) és una de les ombres principals dels videojocs i l'anime de Blue Dragon. El seu propietari és en Shu.

    Aparença Edit

    Tal com diu el seu nom, és un enorme drac de color blau. Té dues banyes al cap, també de color blau, amb unes anelles daurades. També duu unes polseres daurades als canells. Els seus ulls són de color vermell, i les seves dents punxegudes. Té una cresta amb unes punxes de color blau fosc. Té un cos molt musculat, marcant-se especialment els abdominals, els pectorals i el bíceps. A l'esquena hi té unes grans ales semblants a les d'un ratpenat.

    Personalitat Edit

    El Drac Blau és un ésser molt orgullós i fred, tant que al principi es negava a fer cas a en Shu. També és molt competitiu, i sempre vol fer-se més fort; és molt fort (de fet, és l'ombra més forta dels set guerrers de la llum).

    En combat és molt bèl·lic, i es centra totalment en el combat, fent atacs brutals i devastadors. Durant en el combat gaudeix molt del moment.

    Habilitats i PodersEdit

    És una ombra molt poderosa, la més forta dels Set Guerrers de la Llum. Els seus atacs són molt potents, sent capaços d'aniquilar diversos enemics alhora. El seu element natural és el foc, i la majoria d'atacs estan basats en aquest element. Als videojocs la seva classe per defecte és mestre espadatxí, que li permet realitzar atacs físics amb ajuda d'elements d'atac.

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori